Szkolenie dla zespołu

Szkolenie dla zespołu

Usprawnianie pracy, produktywności i komunikacji zespołu w oparciu o talenty oraz mocne strony osobowości pracowników oraz menadżerów

Zespół to grupa ludzi o niepowtarzalnych osobowościach, temperamentach oraz talentach. Czy wiesz, że możesz pracowników łączyć tak, aby ze sobą współpracowali i zwiększali wzajemnie swoją produktywność, albo odwrotnie: przeszkadzali i obniżali swoje umiejętności?
NOWE_zielone_góra

Usprawnianie pracy, produktywności i komunikacji zespołu w oparciu o talenty oraz mocne strony osobowości pracowników oraz menadżerów

Zespół to grupa ludzi o niepowtarzalnych osobowościach, temperamentach oraz talentach. Czy wiesz, że możesz pracowników łączyć tak, aby ze sobą współpracowali i zwiększali wzajemnie swoją produktywność, albo odwrotnie: przeszkadzali i obniżali swoje umiejętności?

Czy to Twoje historie?

  1. Mam fajny zespół, ale zdarzają się błędy komunikacyjne, których można było uniknąć. Jednak nie do końca wiem jak.
  2. W zespole zdarzają się „ciche dni” albo spory, które przeradzają się w wewnętrzne urazy.
  3. Buduję nowy zespół, chcę żeby była sprawna komunikacja i wzajemne zrozumienie. Wiem, że ma to wpływ na dobrą sprzedaż naszych usług i obsługę klienta.
  4. Mam już stały zespół, chcę jednak poprawić ich komunikację wewnętrzną, aby podwyższyć jakość naszych usług.
  5. W zespole zdarzają się nieporozumienia. Nie jest to mobbing, ale chcę dmuchać na zimne, aby była dobra atmosfera w pracy.
  6. Zespół dogaduje się bardzo dobrze, ale można zrobić więcej. Chcę zminimalizować błędy w komunikacji, które mogą być szkodliwe dla naszych potencjalnych klientów.
  7. Stawiam na zespół. Chcę zrobić wszystko co możliwe, aby pracownicy czuli się dobrze w pracy, znali swoje mocne strony i umieli je wykorzystywać podczas swoich zadań. To z pewnością zwróci się firmie.
To niezwykłe, ale wystarczy poznać siebie oraz style myślenia i zachowania innych, aby widocznie zauważyć poprawę w komunikacji, wzrost produktywności oraz usamodzielnić zespół. Niezależnie czy pracujecie stacjonarnie, czy zdalnie.

Myślisz, że to bajka?

Prowadzimy firmę, która od 2015 roku działa jako organizacja w 100% zdalna. Wdrażamy mini zespoły do firm zarówno w oparciu o umiejętności, jak i talenty oraz osobowości. Nieustannie zwiększamy nie tylko efektywność naszych działań, ale też satysfakcję z pracy, co przekłada się na dobrą atmosferę w zespole i lojalność wobec firmy.
Czy też chcesz mieć markę, w której ludzie wzajemnie wspierają się, motywują i wspólnie pracują na rozwój firmy?

Dla kogo są szkolenia?

Dla zespołów, menadżerów i właścicieli firm. Szkolenie trwa 2 dni, od 9:00 do 16:00. Spotkania mogą zostać przeprowadzone online oraz w siedzibie Twojego biura. Na jednym szkoleniu może znajdować się maksymalnie 16 osób.

Cennik usług

2-dniowego szkolenia wraz z raportem MaxieDISC
i indywidualną sesją objaśniającą

2- dniowego szkolenia wraz z raportem MaxieDISC

Co to jest MaxieDISC?

MaxieDISC to test osobowości opisujący przede wszystkim styl pracy i zachowania ludzi, jakie można zaobserwować w czasie współpracy z daną osobą.
Opiera się na założeniu, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Niektóre zachowania, schematy działania, wyuczyliśmy się z czasem. Ale też mamy własne, naturalnie modele zachowań. 
Jakie mamy naturalnie przysposobienie, a które nabyliśmy wraz z wiekiem?
Tego możemy się dowiedzieć właśnie z tego testu.
Wykonanie testu zajmuje około 20 minut, ale wiedza zdobyta dzięki niemu zdecydowanie pozwoli nam na głębsze zrozumienie siebie oraz naszych współpracowników.

Co daje sesja objaśniająca?

To ponad 120 minutowa konsultacja, która pomaga w uświadomieniu swoich talentów oraz mocnych stron osobowości, które możemy wykorzystać w pracy. Dzięki sesji odkrywamy ukryte przekonania, przez które wykorzystujemy tylko część swoich wrodzonych umiejętności. Co najważniejsze, sesja poprowadzona jest w taki sposób, aby osoba samodzielnie odkrywała rozwiązania dla siebie, które wzmacniają jej pewność siebie, asertywność i produktywność. 100% respondentów potwierdza, że sesja dała im więcej satysfakcji i efektów w swojej pracy, niż przeczytanie tylko raportu.

Kim jestem?

2

Pola Sobczyk – właścicielka marki BrandAssist oraz BrandAssist Academy. Od 2015 roku łączy zespoły i indywidualne Wirtualne Asystentki pod kątem ich umiejętności oraz osobowości. Ambasadorka MaxieDISC. Ukończyła roczne kursy dedykowane dla usprawnień procesów oraz komunikacji w firmie w tym mediacje, NVC, RTZ i negocjacje. W nieustannym rozwoju w zakresie usprawnień oraz komunikacji wewnętrznej.

Kontakt:

napisz do mnie: p.sobczyk@brandassist.pl

zadzwoń: 725 552 727

lub skorzystaj z formularza

ikona strzałki

Kontakt:

napisz do mnie: p.sobczyk@brandassist.pl

zadzwoń: 725 552 727

lub skorzystaj z formularza

ikona strzałki

    Copyright 2018  Pola Sobczyk
    Polityka prywatności i plików cookies