Czy to Twoja sytuacja?
Zostałaś Wirtualną Asystentką. Masz wiedzę i umiejętności. Dopieściłaś swoją stronę internetową. Regularnie prowadzisz profile w mediach społecznościowych. Odpowiadasz na ogłoszenia o pracę. Parę razy nawet rozmawiałaś już z zainteresowanym klientem, ale… No właśnie. W końcu nic z tego nie wyszło. Zastanawiasz się, jak sprzedać usługi Wirtualnej Asystentki? Gdzie robisz błąd, skoro klienci wybierają kogoś innego?
A teraz wyobraź sobie, że:
- Znasz swoje mocne strony i potrafisz zaprezentować je klientowi.
- Większość rozmów z klientami kończy się rozpoczęciem współpracy.
- Twoi klienci są tak zadowoleni ze współpracy, że polecają Cię kolejnym osobom.
- Twoja działalność jako Wirtualna Asystentka rusza pełną parą.
Chcesz nauczyć się, jak skutecznie sprzedać usługi Wirtualnej Asystentki?
Sprawdź, czy warsztaty "Zacznij sprzedaWAć swoje usługi!" są dla Ciebie
Ten kurs JEST dla Ciebie jeśli:
- Jesteś Wirtualną Asystentką z minimum 3-miesięcznym stażem.
- Już próbowałaś zdobywać samodzielnie klientów, ale rzadko to się udawało.
- Jesteś nastawiona na ciężko pracę nad zmianą swojego myślenia.
- Masz swoją firmową stronę WWW.
- Chcesz pracować w grupie, bo wierzysz w burzę mózgów i siłę pracy zespołowej.
- Chcesz chłonąć praktyczną wiedzę i testować ją na sobie.
- Jesteś zmotywowana również do samodzielnej pracy po warsztatach.
Ten kurs NIE JEST dla Ciebie jeśli:
- Nie podjęłaś jeszcze prób zdobycia klientów.
- Nie masz swojej firmowej strony WWW.
- Liczysz na magiczne sztuczki marketingowe lub techniki manipulacji w sprzedaży.
- Myślisz, że sprzedaż dzieje się sama lub sprzedawcą trzeba się urodzić.
- Nie masz zamiaru współpracować w grupie, bo to twoja potencjalna konkurencja, która mogłaby Ci wykraść pomysły.
Jak wyglądają warsztaty?
Warsztaty trwają 5 godzin. Organizujemy dwie przerwy na odpoczynek i swobodne rozmowy.
Pracujemy indywidualnie oraz w grupach 5-osobowych. Dzielimy się swoimi doświadczeniami i pomysłami.
Każdy uczestnik otrzyma dyplom potwierdzający udział w warsztatach.
Cena warsztatów
wkrótce
Co otrzymasz za tę cenę?
- Weźmiesz udział w warsztatach nastawionych na pracę twórczą.
- Będziesz lepiej sprzedawać swoje usługi jako Wirtualna Asystenka dzięki strategii bazującej na twoich mocnych stronach.
- Nauczysz się umiejętnie prezentować swoje usługi, dzięki czemu klienci chętnie będą z nich korzystać.
- Unikniesz częstych błędów w sprzedaży usług Wirtualnej Asystentki.
- Zdobędziesz wiedzę sprzedażową, którą wykorzystasz także w pracy dla swoich klientów.
- Poznasz osoby podobne do ciebie, dzięki czemu możesz nawiązać ciekawe relacje biznesowe.
- Zobaczysz, żeTwoja konkurencja jest tak naprawdę najlepszą inspiracją.
- Poznasz praktyczne sytuacje z 4 letniego doświadczenia firmy BrandAssist - błędy oraz bardzo duże sukcesy.
Ale to nie wszystko!
W cenie otrzymasz także 60-minutową, indywidualną konsultację z prowadzącą warsztaty. Możesz umówić się na rozmowę do tygodnia od warsztatów. Uzupełnisz wiedzę, omówisz, co już zrobiłaś w zakresie sprzedaży usług i przedyskutujesz napotkane problemy.
Kto prowadzi warsztaty?
Pola Sobczyk – założycielka firmy BrandAssist i gorąca zwolenniczka zdalnego modelu pracy.
Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem WA. Autorka pierwszego w Polsce kursu online dla Wirtualnych Asystentek.
Chce, aby ten zawód stawał się coraz bardziej popularny, a same Wirtualne Asystentki coraz lepiej wspierały przedsiębiorców.
Chętnie podzieli się z Tobą swoją wiedzą i umiejętnościami. Będzie jej niezmiernie miło poznać Cię podczas warsztatów. Chcesz się nią spotkać?
Seria warsztatów "Zacznij sprzedaWAć swoje usługi!" jest
w trakcie planowania
Jesteś zainteresowana? Zapisz się na listę oczekujących!
Otrzymasz jako pierwsza informację o rozpoczęciu zapisów na warsztaty.