Zostałaś Wirtualną Asystentką. Całkiem nieźle Ci idzie. Masz kilku stałych klientów, zwiększasz przychody i coraz pewniej czujesz się w zawodzie WA. Powoli zaczyna brakować Ci czasu na bieżące zlecenia. Wiesz, że najwyższa pora rozwinąć skrzydła. Może zacząć zatrudniać podwykonawców? Może zbudować swój własny, zdalny zespół? Dobry pomysł, tylko czujesz, że…

... bycie szefową i project menagerem w jednym to nie bułka z masłem.

Do głowy od razu przychodzą Ci dziesiątki pytań:

Nie musisz sama szukać odpowiedzi na te pytania.
Skorzystaj z mojego doświadczenia. Przekażę Ci wszystko, co wiem na temat pracy z podwykonawcami i prowadzenia agencji WA.

Chcesz dowiedzieć się, jakie błędy popełniłam i czemu zawdzięczam sukcesy? Zapisz się na listę zainteresowanych kursem
OD WA DO SZEFOWEJ WŁASNEJ AGENCJI.

Co znajdziesz w kursie?

MODUŁ I

Czym jest Agecnja WA i parę prawdziwych historii z życia BrandAssist.

MODUŁ II

Ważne rady związane z budową efektywnego zespołu WA.

MODUŁ III

O komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz trudnych sytuacjach w zespole

MODUŁ IV

Project management, czyli sztuka planowania zadań w agencji WA.

MODUŁ V

Umiejętne wprowadzenie klienta do współpracy z zespołem Wirtualnych Asystentek.

MODUŁ VI

Efektywna sprzedaż usług agencji Wirtualnych Asystentek.

Kim jest autorka kursu?

Pola Sobczyk – założycielka jednej z najbardziej rozpoznawalnych na rynku agencji wirtualnych asystentek – firmy BrandAssist.

Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem WA. Autorka pierwszego w Polsce kursu online dla Wirtualnych Asystentek. 

Chce, aby ten zawód stawał się coraz bardziej popularny, a same Wirtualne Asystentki coraz lepiej wspierały przedsiębiorców.

pola sobczyk książka

Zapisz się na listę zainteresowanych kursem
OD WA DO SZEFOWEJ WŁASNEJ AGENCJI

Otrzymasz jako pierwsza informację o rozpoczęciu przedsprzedaży

Przestań myśleć o własnym zespole Wirtualnych Asystentek.
Przestań myśleć o lepszej sprzedaży usług.
Zrób to!

brandassist_academy