Kalkulator stawki godzinowej
dla przyszłej Wirtualnej Asystentki

Wyceń swoją pracę!

Niech zgadnę. Przeczesując internet, wpadłaś na hasło wirtualna asystentka. W głowie zaświtała Ci myśl, że to taki genialny pomysł i postanowiłaś, że od jutra zaczniesz zdobywać ten wirtualny świat. Po chwili jednak doszedł do Ciebie głos rozsądku i uświadomiłaś sobie, że przecież Ty nic na ten temat nie wiesz. Nie wiesz, jak wygląda praca wirtualnej asystentki, gdzie możesz znaleźć klientów, co dla nich robić i najważniejsze – ile będziesz zarabiać.

Ta historia jest mi doskonale znana. Sama kiedyś właśnie w ten sposób wpadłam na zawód wirtualnej asystentki i tak już zostałam. Po latach szerzenia świadomości o zawodzie WA dostawałam mnóstwo pytań, na różne tematy. Jednak pytanie – „Ile zarobię jako Wirtualna Asystentka” dostaję nawet kilka razy dziennie. I wcale mnie to nie dziwi. Pieniądze to gorący temat. W końcu pracujemy po to, żeby zarabiać, godnie zarabiać.

Odpowiadając – nie ma jednej uniwersalnej stawki, jaką powinnaś mieć na początku swojej drogi. Każda z nas ma inne potrzeby, koszty życia i startuje z różnymi umiejętnościami i kompetencjami.

Dlatego wspólnie z moim zespołem opracowałyśmy dla Ciebie kalkulator stawki godzinowej, który posłuży Ci jako narzędzie do obliczenia kosztów związanych z działalnością Wirtualnej Asystentki.

Kalkulator jest stworzony w arkuszu kalkulacyjnym Excela, który jest prosty i przyjazny w obsłudze. Z pewnością poradzi sobie z nim każdy, a tym bardziej przyszła wirtualna asystentka.

Za pomocą tego narzędzia określisz punkt wyjścia do ustalenia wysokości Twojej stawki godzinowej, aby:

Pamiętaj, że kalkulator to tylko POMOC w wyliczeniu Twojej stawki godzinowej, dlatego polecam go głównie osobom początkującym! Z biegiem czasu i doświadczeniem, doskonale będziesz wiedziała jak i na ile „się wycenić”. 

Kalkulator jest BEZPŁATNY! To mój prezent dla Ciebie. Mam nadzieję, że choć trochę pomoże Ci w wystartowaniu na rynku wirtualnych asystentek. Jedyne co musisz zrobić to podać swoje imię i adres e-mail, a ja zajmę się resztą. 

Kim jestem?

Nazywam się Pola Sobczyk-Włodyga, jestem właścicielką firmy BrandAssist – agencji dla wirtualnych asystentek oraz autorką kursów „Wirtualna Asystentka”„Od WA do własnej agencji” oraz „Jak sprzedawać usługi Wirtualnej Asystentki” .

Jestem mentorką wirtualnych asystentek oraz uczę pracy zdalnej, delegowania, rozwijania pomysłów i współpracy ze zdalnymi pracownikami. Uczę też nowego myślenia, zarządzania firmą poprzez optymalizację czasu oraz kosztów.

Jeżeli chcesz zostać wirtualną asystentką i wspierać przedsiębiorców w rozwoju ich firmy, a przy okazji rozwijać swoją markę — zapraszam Cię w podróż po tym fascynującym zawodzie.

Odbierz kalkulator i wyceń swoją pracę!